donderdag 9 oktober 2014

Dag 11 – reisdag van Glens Falls naar Burlington

Om 8 uur worden we wakker van kerkklokken na een onrustige nacht op een niet zo’n fijn bed. Op ons gemak maken we ons kaar voor weer een dag in de auto. Voorlopig de laatste want morgen vliegen we naar Las Vegas! Kunnen we nog een paar dagen lekker luieren in de zon en even op een vaste plaats verblijven voordat we weer terug naar Boston vliegen.
Rond half 11 checken we uit en stappen we weer in de auto. Eerst rijden we naar Hannaford om wat eten en drinken voor onderweg in te slaan en daarna beginnen we via de highway aan een reis van in totaal 4 uur naar Burlington.

Het landschap verschilt niet veel van dat van de afgelopen dagen: bomen, bergen en kleine stadjes en dorpen.  Rond 1 uur gaan we van de weg af om aan een picknicktafel onze boterhammen op te eten. We hebben wat last van de wind langs de weg (mijn halve boterham met pindakaas waait om tegen de fles mayo…) maar het lukt ons evengoed om alles op te eten (en schoon te maken).
Na deze stop is het nog ongeveer 2 uur rijden tot we bij het hotel zijn, maar als Twan een bord McDonalds ziet maken we een kleine omweg om een ijsje te eten. Op het laatste stuk komen we in een file terecht omdat er een auto op zijn kop in de berm terecht is gekomen. Zonder veel verdere oponthoud komen we rond kwart voor 5 bij het hotel aan. De kamer is prima, dus hopelijk slaapt dit bed wel fijn… Morgen moeten we immers op tijd op want om 9 uur willen we inchecken voor onze vlucht naar Las Vegas!
Nu we alles voor 1 nacht een plekje hebben gegeven, is het tijd om een restaurant voor vanavond te zoeken. Het wordt de Thai van het foodcourt van de Burlington Mall. Handig om daarna te gaan shoppen. We lopen de Abercrombi en Macy's binnen, en laten weer wat dollars achter. Shoppen kunnen wij als geen ander :)

Nu rest ons nog de koffers in orde te maken voor morgen, en op tijd naar bed te gaan. Of we komende dagen updates kunnen plaatsen weten we nog niet, maar anders komen de volgende verslagen wel weer als we terug zijn uit Las Vegas. Prettig weekend in ieder geval alvast!